wilson
suunto
atomic
tecnifibre
bolle
kona
fiveten
bianchi
atala
campagnolo
brompton
selle san marco
sks germany
vittoria
lotto

Naujienos

Mažesnis mieste. Galingesnis kelyje. Atrask naujuosius Brompton 12-Speed
15/04/2025
Naujosios kartos Brompton dviračiai – jau Lietuvoje 12 pavarų. Ryškios spalvos. Dar daugiau laisvės tavo kasdienybėje. Sulankstomas dviratis – tai daugiau nei transporto priemonė. Tai tavo laisvė judėti, planuoti dieną savaip ir mėgautis miestu be ribų. O kai tai Brompton, laisvė tampa legenda. Nuo 1975 m. Londone rankomis gaminami Brompton dviračiai tapo ikona vis...
Daugiau...
Naujienos
Atgal
Bianchi Specialissima dviračio apžvalga 2015-09-28

 

Bianchi Specialissima plentinio dviračio pirmo važiavimo apžvalga


RoadCycling UK atliko testinį važiavimą su naujausiu Bianchi kūriniu - Bianchi Specialissima. Įspūdžiai ir komentarai.

 

Bianchi naujausio ir geriausio plentinio dviračio pirmieji įspūdžiai - mes likome išties sužavėti!

Iš visų pasaulio vietų naujojo Bianchi dviračio testavimui buvo pasirinktas šiaurės Italijos Lombardijos regionas. Bianchi atvyko iš Milano – Lombardijos sostinės, ir techniškai Bianchi komanda važiavo gimtaisiais keliais, kurios sudėtyje buvo ex-profesionalai Fred Morini, Angelo Lecchi ir Giuseppe Guerini (žymaus Tour de France etapo Alpe d’Huez nugalėtojas).

Tikslas – pirmasis važiavimas su naujuoju Bianchi Specialissima, itin lengvu plentiniu dviračiu turinčiu daugiau nei šiek tiek klasikinio (galbūt net stereotipinio) Itališko prieskonio. Bet kokiu atveju, testuojama Specialissima nudažyta nauja CK 16 ikoniškos Bianchi celeste spalvos versija, kuri turi daugiau 'fluoro' nei standartinis atspalvis.

Lombardijos regiono kalvos suteikia idealų testavimo pagrindą naujajai Bianchi Specialissimai.

Vienas iš svarbiausių dalykų, kurį pabrėžia Bianchi yra tai, kad Specialissima turi tą pačią Countervail technologiją, kaip ir Infinito CV (Infinito CV 2014 metais išrinktas metų dviračiu). Countervail technologija buvo sukurta Materials Sciences Corporation (MSC), kurie apibūdina ją kaip "pluoštu [sic] sustiprinto kompozito technologija vibracijų mažinimui". Gaunamas vibracijų slopinimas yra dvigubai ar net daugiau kartų efektyvesnis nei tradiciniai vibracijas naikinantys sluoksniai.

Bet ar tai veikia? Taip, veikia. Specialissima tikrai parodė gerus rezultatus ant kai kurių labai įtartinų kelio paviršių. Tiesa, Countervail nėra stebuklingi vaistai plento dviračiui, ir jei tikitės su Specialissima jaustis tarytum važiuotumėt kalnų dviračiu - taip nebus. Countervail technologija - tai kelio vibracijų mažinimas, o ne visiškas jų pašalinimas. Tai reišia, kad jūs vis vien jausite smūgius per rėmą kai važiuosite grubiais paviršiais, bet rėmas greičiau nustos vibruoti, lyginant su standartiniu karboniniu rėmu, todėl mažiau pavargsite ilguose važiavimuose.

Specialissima taip pat įspūdingai važiuoja žemyn, kaip ir kyla į kalną.

Dar vienas dalykas, kurį teigia Bianchi - Countervail sušvelnina ypatingai lengvų karboninių rėmų nervingumą. Specialissima dviračio priekis taip pat yra itin lengvas ir nauji dviratininkai pajus, kad nelengva važiuoti tokiu dviračiu, tačiau įgavę važiavimo nuokalnėn patirties supras, kad tai nepakeičiamas sąjungininkas. Nėra priežasties abejoti Bianchi teiginiu, kad dėl greitesnio vibracijų slopinimo užtikrinamas dviračio priekio efektyvumas. Valdymo užtikrintumas ir tikslumas daro Specialissima mašina, kuri fantastiškai gerai leidžiasi. Iš tikrųjų, testinio važiavimo pabaigoje, dviračio važiavimo žemyn gebėjimas buvo tas dalykas, kuris labiausiai įsiminė.

Važiavimas į kalną taip pat puikus. Campagnolo Super Record grupės 55cm testinis dviratis svėrė mažiau nei 6kg, ir jei galima skųstis mažiau nei 6kg sveriančiu dviračiu, jūs galite skųstis bet kuo. Tiesa, tik svoris nieko nereiškia, jei neatitinka efektyvumo, o Specialissima yra nuostabiai reaktyvi. Tiek ant balnelio, tiek ir atsistojus jūs gausite tiek daug pozityvumo iš kiekvieno pedalo nuspaudimo, kad net jei tikrai sunkiai dirbsite, dviratis vis vien teiks daug važiavimo malonumo.

Testinis modelis, pilnai su Campagnolo Super Record mechanine grupe, Campagnolo Bora Ultra 35 ratais ir FSA K-Force komplektu, svėrė mažiau nei 6kg.

Pirmieji Specialissima įspūdžiai yra labai teigiami. Bianchi aiškiai įdėjo labai daug laiko ir pastangų ir buvo apdovanoti dviračiu, kuris leidžiasi taip pat gerai, kaip ir važiuoja aukštyn ir neapvilia važiuojant lygumos atkarpose.

Norite pamatyti Bianchi Specialissima gyvai? Atvykite į Sporto mugę "Sporto festivalis" spalio 3 - 4 d. ir prie PROSPORT.LT stendo galėsite pasižiūrėti į tikrąją dviračių pasaulio sensaciją, viena geriausią visų laikų dviračių!

Mail Užsiprenumeruokite naujienlaiškį
Treneriai
sportininkai
Partneriai
Draugai
Priminti
Priminti
 
Įspėjimas
Dėl šios prekės pristatymo termino, būtinai susisiekite su vadybininku.
+370 672 70159
info@prosport.lt