UŽSAKYMO FORMAVIMAS:

  • www.prosport.lt išsirenkate prekę
  • Pasirenkate prekės dydį/spalvą
  • Pasirenkate prekės kiekį
  • Spaudžiate „į krepšelį“

Jei pageidaujate užsakyti daugiau prekių – naršykite kataloge toliau. Jūsų prekės liks išsaugotos pirkinių krepšelyje.

Svarbu! Prekių, kurių informacijoje nurodyta, kad „pristatymo laikas sutartinis“, šiuo metu PROSPORT.LT parduotuvėse nėra. Norėdami jas užsakyti, skambinkite informacijos numeriu +370 672 70159, pateikite užklausą (mygtukas prie kiekvienos prekės) arba rašykite info@prosport.lt

Pastaba: Dovanų kuponams, sukaupti lojalumo taškai ir lojalaus kliento nuolaida netaikoma.

Svarbu! Dviračiai nupirkti per www.prosport.lt siunčiami nepilnai surinkti, transportavimo saugumo sumetimais. PROPOSRT.LT neatsako už nekokybišką dviračio surinkimą, jei jis nėra surinktas profesionalaus dviračių mechaniko su tą įrodančiu dokumentu ir tokiam dviračiui garantija negalioja. Rekomenduojame įsigytus dviračius atsiimti PROSPORT.LT parduotuvėse Vilniuje ir Kaune.

PREKIŲ KREPŠELIO PERŽIŪRA:

  • Įdėjus visas norimas pirkti prekes į krepšelį spauskite „Tęsti”
  • Atidžiai peržiūrėkite krepšelį
  • Jei turite – suveskite nuolaidos ar dovanų kupono kodą ir spauskite „+” – bendros sumos dydis turi pasikeisti
  • Spauskite „Tęsti”

DUOMENŲ SUVEDIMAS:

  • Suveskite savo asmeninius duomenis
  • Nurodykite galiojančius telefono numerį ir el. paštą
  • Nurodykite prekės siuntimo adresą ir pašto kodą. Esant neteisingam pašto kodui siuntinys gali vėluoti
  • Norėdami prekes atsiimti parduotuvėje – pasirinkite Kauno arba Vilniaus parduotuvę. Jei norite iškart, nelaukiant svetainės administratoriaus laiško, sužinoti ar galite atvykti atsiimti prekės, skambinkite į parduotuvę ir klauskite konsultanto parduotuvės darbo metu > kontaktai
  • Kai įsitikinote, kad viskas užpildyta teisingai spauskite „Tęsti“

 

*Įsigijant prekę nemokamu lizingu, lojalumo nuolaida netaikoma.

ATSISKAITYMO BŪDAI:

PROSPORT.LT parduotuvėse galite atsiskaityti Jums patogiausiu būdu:

Elektronine bankininkyste

Mokėjimas iš Jūsų banko per Paysera sistemą

Bankiniu pavedimu

Rekvizitai apmokėjimui:
UAB "PROSPORT.LT"
Įmonės kodas: 302430562
Atsiskaitomoji sąskaita: LT96 7044 0600 0717 1326

General financing bankas

GENERAL FINANCING BANKO pirkimas išsimokėtinai

Išsimokėtinai, UAB GF bankas lizingo pagalba (prie atsiskaitymo būdo pasirinkus "bankiniu pavedimu" ir vietoje banko pažymėjus "GENERAL FINANCING BANKAS")

 

Mokilizingas

Mokilizingas

Išsimokėtinai, UAB Mokilizingas lizingo pagalba (prie atsiskaitymo būdų pasirinkus "Atsiskaitymas per Mokilizingas.lt")

UŽSAKYMO PATVIRTINIMAS

  • Padarę internetinį užsakymą gausite el.laišką su savo užsakymo informacija
  • Mūsų svetainės administracijos darbo metu (I-V – 8:00-17:00) Jūs gausite savo būsenos atnaujinimus (kada Jūsų nurodytoje parduotuvėje bus prekė, ar prekė jau išsiųsta ir kt.). Jei jaučiate, kad per ilgai negaunate atsakymo, skambinkite +370 672 70159. Jūsų užsakymus aptarnauja ne kompiuterinė sistema, o gyvas žmogus.  

PRISTATYMO INFORMACIJA:

Visas prekes pristatome per DPD kurjerį darbo dienomis.

  • Visos PROSPORT.LT prekės pristatomos naudojantis DPD kurjerių paslaugomis, tai garantuoja greitą ir kokybišką prekių pristatymą visoje Lietuvoje.
  • Savo užsakymo būseną galite stebėti prisijungę prie www.prosport.lt internetinės svetainės arba sekti į el. paštą gaunamas žinutes.
  • Užsisakius internetu dovanų kuponą ir norint, kad jis būtų atsiųstas el. paštu, prašau mus informuoti el. paštu info@prosport.lt arba tel. nr. +370 672 70159. Dovanų kuponai, užsakyti internetu penktadienį po 17 val. arba savaitgalį, Jums el. paštu bus išsiųti pirmadienį. Penktadienį po 17 val. arba savaitgalį dovanų kuponą galite įsigyti atvykę į pasirinktą PROSPORT.LT parduotuvę.

PRISTATYMO MOKESTIS

  • Standartinis pristatymo mokestis 2.99 €;
  • Dviračio, slidžių, slidinėjimo batų ir kitų didesnio svorio prekių pristatymas kinta priklausomai nuo svorio ir kiekio. Pristatymo mokestis gali svyruoti nuo 5 iki 10 €

PREKIŲ ATSIĖMIMAS PROSPORT.LT PARDUOTUVĖSE

  • PROSPORT.LT įsigytas prekes galite atsiimti darbo dienomis PROSPORT.LT parduotuvėse Kaune ir Vilniuje.
  • Kai kurios užsakomos prekės gali būti tik Kauno arba tik Vilniaus parduotuvėje. Prekes pervežame iš vienos parduotuvės į kitą, tad, pasirinkę atsiėmimą parduotuvėje, sulaukite informacijos, kad Jūsų užsakymas yra paruoštas atsiimti. Kitu atveju, atvykę į parduotuvę nebūtinai rasite savo prekę.
  • Užsisakius internetu dovanų kuponą penktadienį po 17 val. arba savaitgalį ir norint jį atsiimti PROSPORT.LT parduotuvėje, dovanų kuponas bus paruoštas atsiimėmui tik pirmadienį. Penktadienį po 17 val. arba savaitgalį dovanų kuponą galite įsigyti atvykę į pasirinktą PROSPORT.LT parduotuvę.
  • Visada galite skambinti konsultaciniu numeriu +370 672 70159 ir pasiteirauti ar užsakyta prekė yra parduotuvėje. Parduotuvių kontaktai:

Kauno PROSPORT.LT parduotuvė: +370 686 74757
Vilniaus PROSPORT.LT parduotuvė Saltoniškių g. 29: +370 682 73712

Nemokamas atsiėmimas PROSPORT.LT parduotuvėse:

Vilnius

Saltoniškių g. 29

Rodyti žemėlapyje

Kaunas

Radvilėnų pl. 1E

Rodyti žemėlapyje

IŠPARDAVIMO PREKĖS

Renkantis išpardavimo prekes reikia turėti omenyje, kad kai kurios prekės yra labai paklausios ir jų likutis keičiasi greičiau, nei informacija spėja atsinaujinti internetinėje parduotuvėje. 

Dėl šios priežasties Jūsų užsakytos prekės, gali tiesiog nebūti sandėlyje. Apie tokius atvejus Jums bus pranešta kaip įmanoma greičiau PROSPORT.LT darbo valandomis (I-V – 8:00-17:00).

Tokiu atveju, jums bus pasiūlyta alternatyva: panaši prekė už panašią kainą; arba pinigų grąžinimas.

TAISYKLĖS

  • Parduotuvėje www.prosport.lt įsigyti prekes turi teisę fiziniai ir juridiniai asmenys. Jaunesni nei 16 metų amžiaus fiziniai asmenys privalo turėti tėvų ar globėjų sutikimą.
  • Klientas atsako už registracijos metu pateiktų duomenų teisingumą.
  • Klientas atsako už pristatymo informacijos tikslumą.
  • Mūsų internetinėje parduotuvėje yra labai daug prekių, todėl visada, nepaisant mūsų pagrįstų pastangų, kai kurių prekių kainos gali būti nurodytos neteisingai. Jeigu Jūsų užsakytame prekių krepšelyje nustatysime klaidą pirkimo metu, mes informuosime Jus apie šią klaidą ir suteiksime galimybę įsigyti prekę už teisingą kainą arba atšaukti užsakymą, jeigu tai Jūsų netenkins. Jeigu negalėsime su Jumis susisiekti naudodamiesi registracijos metu pateiktais kontaktiniais duomenimis, užsakymą atšauksime ir pranešime Jums apie tai raštu.  Atkreipkite dėmesį į tai, kad jeigu kainos nustatymo klaida yra akivaizdi ir neginčijama, ir ją Jūs galėjote pagristai atpažinti kaip neteisingą, mes neprivalome Jums suteikti galimybės įsigyti prekę už buvusią klaidingą kainą. 
  • Nuolaidos kodai nesisumuoja.

GARANTIJOS IR GRĄŽINIMAS

Elektroninės parduotuvės www.prosport.lt garantijos ir grąžinimo sąlygos:

Garantija

  • Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.338 straipsnio nuostatomis, vartotojas visais atvejais į PROSPORT.LT dėl atsiradusių prekės trūkumų gali kreiptis per dvejų metų laikotarpį (garantija pagal įstatymą), jei PROSPORT.LT nenustatė ilgesnio garantinio termino. 
  • Pateikdami prekę garantiniam remontui, arba kreipdamiesi dėl gamyklinio broko būtinai turėkite pirkimo čekį arba sąskaitą faktūrą

Grąžinimas

  • Įsigijus prekę(-ių) internetu Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties pranešdami apie tai el. paštu: info@prosport.lt per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo pristatymo dienos. Netinkamą prekę(-es) galite pristatyti į Jums artimiausią DPD paštomatą. Tokiu atveju UAB PROSPORT.LT Jums grąžins už prekę(-es) sumokėtus pinigus. Pristatymo / grąžinimo mokęstis apmokamas kliento.
  • Grąžinant netinkamą prekę(-es) Jūs turite užpildyti Nuotolinės Sutarties Atsisakymo formą. Popierinę kopiją rasite siuntoje, šią užpildytą formą įdėkite į grąžinamą siuntą. Taip pat šią formą galite užpildyti ir atsiųsti elektroniniu būdu: formą rasite ČIA . Užpildytą dokumentą siųskite info@prosport.lt.
  • Grąžinant laikrodžius ir/arba norint atgauti už juos sumokėtus pinigus vadovaujamės LRV nutarimu, “Mažmeninės prekybos taisykės” bendrosiomis nuostatomis, pagal kurias tinkamos kokybės laikrodžių grąžinimas yra galimas tik su pardavėjo sutikimu, jeigu šis nebuvo įjungtas ir naudotas. Įjungti ir naudoti laikrodžiai ir/arba sumokėti už juos pinigai nėra grąžinami.

  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
  • Grąžinant prekę būtina pateikti užpildytą Nuotolinės Sutarties Atsisakymo formą, kurią rasite ČIA

Skundai ir žalos atlyginimai

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į UAB PROSPORT.LT ir išdėstyti savo reikalavimus. UAB PROSPORT.LT įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą. Prašome skundus ir žalos atlyginimo prašymus siųsti į info@prosport.lt .

Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti ir elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.


Jei Jums kyla papildomų klausimų kreipkitės info@prosport.lt