Kodėl verta važiuoti dviračiu?

2020-03-02

Ar norėtumėte kiekvieną rytą savo smegenims ir kūnui suteikti papildomą impulsą? Ne, mes nekalbame apie rytinės kavos kiekio padidinimą... turėtumėte apsvarstyti galimybę šokti ant dviračio ir rinktis jį kaip transporto priemonę. 2017 m. Glazgo universiteto mokslininkų atlikto tyrimo duomenimis, dviratininkai turi 46% mažesnę riziką susirgti ir 52% mažesnę riziką mirti nuo širdies ir kraujagyslių ligų, nei besirenkantys viešąjį transportą ar keliones automobiliu. Tyrimai taip pat įrodo, kad važiavimas dviračiu yra susijęs su mažesne rizika susirgti vėžiu (45%) ar mirti nuo jo (40%).

 

Vis dar nesate įsitikinę? Susipažinkite su dar keletu puikių argumentų, kurie tikrai nepaliks abejingų.

 

Važiavimas dviračiu padeda smegenims.

 

Mokslininkai įrodė, kad važiavimas dviračiu žymiai pagerina psichines funkcijas ir smegenų veiklą. Po 30 minučių mynimo ant treniruoklio, žmonės pasiekė geresnių rezultatų atminties, logikos ir planavimo testuose, nei tuomet, kai nemynė treniruoklio. Po mynimo, jie taip pat šiuos testus atliko greičiau.

 

Daro tave laimingesniu.

 

YMCA atlikti tyrimai patvirtina tai, ką visi dviratininkai jau žino. Tyrimai rodo, kad aktyvaus gyvenimo būdo žmonės yra beveik 32% laimingesni, nei neaktyvūs žmonės. O važiavimas dviračiu yra viena iš pačią didžiausią naudą turinčių fizinio aktyvumo veiklų dėl gryno oro, savo paprastumo, prieinamumo visiems ir kitų panašių priežasčių.

 

Sveika tavo plaučiams.

 

Priešingai nei įprasta manyti dviratininkai taršos yra veikiami mažiau negu vairuotojai. Londono imperatoriškojo koledžo atliktas tyrimas rodo, kad dviratininkai patiria 20% mažesnę taršą nei žmonės automobiliuose. Kiti tyrimai taip pat padarė panašias išvadas; Kopenhagos universiteto tyrimas parodė, kad „Dviračių transporto priemonių teigiamas poveikis sveikatai yra daugiau nei trečdaliu didesnis už galimą žalą sveikatai, važiuojant automobiliu“.

 

Važiavimas dviračiu, turi gerą įtaką žmonių nuotaikai.

 

Važiavimas dviračiu ne tik pagerina mąstymą, bet taip pat sumažina nerimo lygį, kuris yra pagrindinis streso veiksnys. Važinėjimas dviračiu kasdien stimuliuoja tam tikrų cheminių medžiagų, tokių kaip dopaminas ir kanabinoidai gamybą, o šios medžiagos prisideda prie sumažėjusio streso ir geresnės nuotaikos. Kaip sakė rašytojas Jamesas E Starrsas: „melancholija nesuderinama su dviračių sportu“.

Tai padeda miegui ir jo kokybei.

 

Kaip mes visi žinome, geras miegas, būtinas mūsų gyvenimo kokybei ir taip pat laimei. Stanford‘o universiteto tyrėjai nustatė, kad 20–30 minučių važiavimas dviračiu kiekvieną dieną padeda nemigos sutrikimų turintiems žmonėms užmigti dvigubai greičiau ir pailginti miego laiką 1 valanda.

 

Pagerina fizinę išvaizdą ir suteikia pasitikėjimo savimi.

 

Žmonės, kurie važinėja dviračiu ar daug vaikšto, turi lieknesnį sudėjimą, sveikesnę bendrą išvaizdą ir daugiau pasitikėjimo savimi, nei tie, kurie naudojasi motorizuotu transportu. Remiantis straipsniu žurnale TIME, 2012 m. atliktas tyrimas parodė, kad apie 5,3 mln. iš 57 milijonų mirties atvejų visame pasaulyje, gali būti priskirti neveiklumui.

 

Puiki, sveika veikla kartu su vaikais.

 

Tiems kurie turi vaikų, tai yra puiki galimybė gryname ore praleisti daugiau laiko kartu. Važiuodami dviračiu kartu su savo vaikais ugdysite jų sąmoningumą aplinkos atžvilgiu, skatinsite sveiką gyvenseną, rodydami gerą pavyzdį, o svarbiausia, kursite tarpusavio ryšį ir parodysite, kad smagiai leisti laiką galima ne tik virtualioje erdvėje.

 

Kviečiame visus pakelti galvas nuo kompiuterių ar telefonų ekranų ir išbandyti kasdienį važiavimą dviračiu. Neskaitant visų išvardintų privalumų, tai tiesiog yra smagi pramoga. Ir tai yra tikrai lengva, kaip... na, kaip važiuoti dviračiu.

 

Norėdami pasikonsultuoti ar įsigyti dviratį, būtinai kreipkitės į PROSPORT.LT komandą ir mes mielai patarsime.

 

Mūsų kontaktai:  https://www.prosport.lt/parduotuviu-kontaktai

 

Mūsų dviračiai: https://www.prosport.lt/dviraciai