Kam Skirta Bianchi Specialissima Pro Ir Kaip Ji Įsikomponuoja Į Bianchi Asortimentą?
Specialissima Pro yra aerodinamiškai optimizuotas plento lenktynių dviratis, esantis vidurinėje Bianchi Specialissima linijos dalyje. Virš jo yra Specialissima RC, skirta profesionaliems lenktynininkams, o žemiau – Specialissima Comp. Tai subalansuotas variantas, siūlantis gerą našumo ir kainos santykį.
Kokie Yra Pagrindiniai Specialissima Pro Rėmo Ypatumai?
Rėmas ir šakė pagaminti iš aukšto modulio anglies pluošto ir turi Bianchi Countervail technologiją, kuri sugeria kelio vibracijas. Dizainas išsiskiria išskirtine viršutine vamzdžio forma bei aerodinamine rėmo konstrukcija. Dviratis turi Press-Fit tipo centrinę ašį, 12 mm perėjimo ašis priekyje ir gale.
Kokie Pavarų Sistemos Komponentai Montuojami Ant Specialissima Pro?
Testuotas modelis turi Shimano Ultegra Di2 elektroninę pavarų sistemą su pusiau belaidžiu dizainu – tarp pavarų perjungėjų yra laidas, o rankenos yra belaidės. Dviratyje sumontuotas Shimano Ultegra švaistiklis su 52/36 žvaigždėmis, 11-30 kasetė ir Shimano 12 pavarų grandinė bei Shimano BB72 Press-Fit centrinė ašis.
Kokios Yra Stabdžių Sistemos Specifikacijos?
Dviratis komplektuojamas su Shimano Ultegra hidrauliniais diskiniais stabdžiais, naudojančiais 160 mm CL800 rotorius priekyje ir gale. Jie užtikrina gerą šilumos išsklaidymą bei stabdymo efektyvumą.
Kokia Specialissima Pro Ratlankių Sistema Ir Kokie Įspūdžiai Apie Padangas?
Dviratis komplektuojamas su Veloman Palladium 33 mm anglies pluošto ratlankiais – tai Bianchi prekės ženklo gaminys. Jie turi 24 stipinus ir sveria apie 1500 g. Ant jų montuojamos 26 mm Pirelli P0 padangos. Apžvalgininkas siūlo apsvarstyti platesnes 28 mm ar 30 mm padangas, kurios galėtų suteikti dar komfortiškesnį važiavimą.
Kokia Yra Vairo Ir Balnelio Kolonėlės Sistema?
Dviratis turi vientisą anglies pluošto Reparto Corse aerodinaminį vairą su integruotu iškyšuliu, tačiau reguliavimo galimybės yra ribotos. Balnelio iškyša taip pat pagaminta iš pilno anglies pluošto, optimizuota aerodinamikai. Sumontuotas lengvas Veloman M balnelis su anglies pluošto bėgeliais ir karkasu.
Kokios Yra Galimos Spalvų Parinktys Ir Apžvalgininko Nuomonė Apie Jas?
Siūlomos dvi spalvų schemos: klasikinė Bianchi Celeste bei grafitinė/metalinė. Apžvalgininkas stipriai rekomenduoja Celeste spalvą, kuri laikoma legendine ir akivaizdžiu pasirinkimu Bianchi dviračiui. Apžvalgininkas mano, kad Specialissima Pro yra puikiai suprojektuotas dviratis su Bianchi paveldu ir turėtų patenkinti pirkėjo lūkesčius.
Sukurta ypatingai atsidavusiems mėgėjams ir ekspertams, norintiems skristi į kalnus ir raižyti nuokalnes. Puikiai tinka pergalės siekimui gran fondo lenktynėse, Pro yra itin konkurencingas, preciziškai suprojektuotas laimėjimų aparatas.
"Pro" - tai pergalinga lenktynių mašina, turinti tokią pačią aerodinaminę vairo iškyšą kaip ir "Specialissima RC" ir aprūpinta "Bianchi" CV technologija, panaikinančia vibracijas ir užtikrinančia aukščiausią komfortą.
Specialissima Pro komplektuojamas su Velomann Palladium ratais ir Velomann Mitora Hyper 139 mm balneliu. Jį galima įsigyti dviejų įmantrių matinių spalvų variantų: Metallic Celeste su anglies juodumo akcentais ir Mystic Grey su anglies juodumo akcentais.
Visa Specialissima dviračio sistema sveria vos 6,6 kg (+/-5%).
Palyginti su ankstesne karta, naujoji Specialissima 10 km įkalnėje su 6% nuolydžiu suteikia 8,7 sekundės pranašumą sportininkui, kuris generuoja 200 vatų galią. Lygioje trasoje tas pats 200 vatų galingumas suteikia net 31,19 sekundės pranašumą. Stipriausiems pasaulio kalnų dviratininkams, gebantiems važiuoti 30 km/h greičiu į 6% įkalnę, naujoji Specialissima leidžia sutaupyti net 3,6 vato galios.
Integruotas vairas yra esminis pagerintos aerodinamikos elementas naujajame Specialissima modelyje. Jis yra penkių skirtingų ilgių, visiškai anglies pluošto konstrukcijos ir sveria vos 330 g (110x380 mm dydžio versija). Jis suderinamas su „Acros“ integruotu kabelių vedimu ir turi 73 mm ištempimą, 125 mm nuleidimą bei 2° išskėtimą. Specialissima RC vairas taip pat yra visiškai suderinamas su Pro ir Comp versijomis, suteikdamas galimybę entuziastams jį atnaujinti po įsigijimo.
Siekdama geriausio aerodinaminio efektyvumo, Specialissima buvo įkvėpta Oltre RC modelio vystymo. Kaip ir Oltre, Specialissima šakė yra integruota į rėmą siekiant sumažinti pasipriešinimą, o jos formos taip pat įkvėptos Oltre modelio dizaino.
Sukurta aistringiausiems, kurie iš savęs reikalauja maksimumo tiek kylant į kalną, tiek leidžiantis nuo jo.
„Bianchi CV“ vibracijų slopinimo sistema sujungia viskoelastinę medžiagą su specialia anglies pluošto architektūra, kuri padeda slopinti vibracijas.
Ši sistema suteikia dviratininkui daugiau kontrolės, mažiau raumenų nuovargio ir daugiau energijos. „Bianchi CV“ sistema slopina 80 % vibracijų ir tuo pačiu padidina anglies pluošto rėmo bei šakių standumą ir tvirtumą.
Visi parduodami PROSPORT.LT dviračiai kvalifikuotų meistrų yra kokybiškai surinkti ir paruošti eksploatacijai.
Dviračiai nupirkti per www.prosport.lt, transportavimo saugumo sumetimais, siunčiami nepilnai surinkti. Garantija galioja tik tuo atveju, jei dviračio surinkimo darbus atlieka profesionalus, kvalifikuotas dviračių serviso meistras. Rekomenduojame įsigytus dviračius atsiimti PROSPORT.LT parduotuvėse Vilniuje ir Kaune.
RODOMAS VAIZDAS TIK INDIKATYVUS. Komponentai ir grafinės detalės gali skirtis nuo tikrojo modelio. Pagal komponentų prieinamumą, BIANCHI pasilieka teisę keisti komplektacijos specifikacijas be išankstinio įspėjimo.
Informacija
Gamintojas: BIANCHI
Prekės kodas: YTB45IMV
Parametrai
RĖMAS : Specialissima PRO carbon HM con Bianchi CV System